martes, 8 de enero de 2013

Propositos para novo ano

Comportarme mellor na casa xa que penso que o meu comportamento agora non e o adecuado.
Non contestar tanto aos meus pais nin a miña avoa por que ultimamente protesto moito por todo e non os trato como se merecen por que eles son bos comigo e eu non.
Aprobar todas por que sei que podo se me esforzo pero este trimestre non me esforcei moito.
Que se acabe a crise ou que polo menos non haxa tanta.
Que o goberno faga algo para que non haxa tantos parados, que teñan unhas axudas un pouco mais altas por que hai familias que non lle da para chegar a fin de mes, e moitas persoas que non teñen casa.
Que haxa menos desafiuzamentos ou que polo menos avisen a xente e lle dean mais tempo a pagar as multas.
En conclusión penso que se a xente pora algo mais da súa parte para amallar a crise.

No hay comentarios:

Publicar un comentario